Inlägg: 2600305
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: ”Det är som vanligt alldeles för dåligt sportcheferi.”
Alcen borde aldrig fått jobbet som sportchef och han borde definitivt inte fått fortsätta efter degraderingen.
Vi ser dominoeffekten av alla dåliga beslut nu. Felbyggt lag och inte tillräckligt bra coacher
Alcen borde aldrig fått jobbet som sportchef och han borde definitivt inte fått fortsätta efter degraderingen.
Vi ser dominoeffekten av alla dåliga beslut nu. Felbyggt lag och inte tillräckligt bra coacher
+ 2
Trots en enorm spelarbudget har inte Alcén mäktat med en godkänd bredd eller ens två toppkedjor som fungerar. Det är som vanligt alldeles för dåligt sportcheferi. DET är Brynäs största svaghet.