Inlägg: 2603620
Sv: A proposito de nada
{10426}: Blir det 0-2 idag också vet jag inte vad jag gör. Eller jo, det vet jag.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
6200+ sålda en söndag mot Nybro, trots att vi blivit nollade i tre raka hemmamatcher.
Sista chansen för laget att visa att de förtjänar denna enorma uppslutning. En undermålig insats idag, så får de räkna med att publiken tröttnar. De kommer även få jobba arslet av sig för att få tillbaka det förtroendet som byggts upp sen vår degradering.
Sista chansen för laget att visa att de förtjänar denna enorma uppslutning. En undermålig insats idag, så får de räkna med att publiken tröttnar. De kommer även få jobba arslet av sig för att få tillbaka det förtroendet som byggts upp sen vår degradering.
+ 16