Inlägg: 2607756
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{10071}: Folk får sluta vara så jävla känsliga, herregud. När man ser på match skriver man i affekt. Sitter ni som lugna som filbunkar när ni ser på match eller? När laget ligger under mot jumbon? Dessa "var snälla mot laget"-inlägg är sån godhetssignalering. Kolla på varenda hockey-forum oavsett serie, oavsett lag, det kallas att vara känslomässigt involverad.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Rätt bra ändå att bara släppa till 9 skott på mål på 60 minuter även om det är mot jumbon.
+ 7
Känn lugnet kamrater, det blir bra det här i slutändan…