Inlägg: 2607812
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85:
Mjaa, kan ju absolut vara mig det är fel på som tycker man kan vara måttfull i sina spyor har i Brynästråden, mitt glas ar halvfullt, ditt och andras är kanske halvtomt, vi har olika tänk, respekt för det, men det är i mina ögon på tok förmycket gnäll och klagan även när vi är framgångsrika, har lite svårt för det synsättet, men respekterar alla…
Mjaa, kan ju absolut vara mig det är fel på som tycker man kan vara måttfull i sina spyor har i Brynästråden, mitt glas ar halvfullt, ditt och andras är kanske halvtomt, vi har olika tänk, respekt för det, men det är i mina ögon på tok förmycket gnäll och klagan även när vi är framgångsrika, har lite svårt för det synsättet, men respekterar alla…
+ 4
Sen hoppas jag att snacket om att Brynäs söker målvakt är sant, de två senaste matcherna har vi t ex 77,78 % och 75 % på målvakterna. Jag behövde bara scrolla nån match till bakåt för att hitta 82%.. att över tid ligga stabilt på 90% känns som en utopi i dagsläget.