Inlägg: 2614385
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
På plats på Hovet. Ja vad ska man säga om matchen?
* Hyfsat offensivt spel, ibland…
* Rödin stora bågar men sen då?
* Benn långsam, tyvärr. Har tappat…
* Ölund bra i början men sen då.
* Tärnström snurrar runt runt runt….men händer ingenting.
* Var är spelidén?
* Clara bra!
* Räcker detta spel till avancemang SHL? Nej.
* Hyfsat offensivt spel, ibland…
* Rödin stora bågar men sen då?
* Benn långsam, tyvärr. Har tappat…
* Ölund bra i början men sen då.
* Tärnström snurrar runt runt runt….men händer ingenting.
* Var är spelidén?
* Clara bra!
* Räcker detta spel till avancemang SHL? Nej.
+ 2
Kärlek & Respekt ❤️