Inlägg: 2615204
Sv: En julsaga
Stannar sändningen för någon annan? Har fått refresha sidan typ 5 gånger i andra perioden🤔
+ 2
Svarskommentarer
Sv: En julsaga
Farsang: Skönt att se kvalitet ge resultat. Grymt att ni pallar att leverera. Det är inte lätt i HA.
+ 1
Sv: En julsaga
Farsang: det hände mig i första perioden väldigt ofta.
Jäklar vad bra Benn är defensivt när han är på humör.
Jäklar vad bra Benn är defensivt när han är på humör.
+ 5