Inlägg: 2615513
Sv: En julsaga
pastorn: Tycker Larsson producerar bra. Vi hade samma förväntningar när Påhlsson kom hem och blev förstecenter hos oss i SHL. Det är ändå seniorligor, HA och NHL :-) Det är inte lätt att gå från defensiv center till offensiv.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: En julsaga
Costanza: Kruger...68 matcher och 66 p....skapligt för en det center.
Jag förväntar mig mer av JL...
Jag förväntar mig mer av JL...
+ 2