Inlägg: 2615703
Svarskommentarer
Sv: En julsaga
Stefan R 63: Starkt av honom att stanna i BIF. Kunde ju lätt ha hamnat i FBK. Kan vara att han är smart och sparar krafterna till kvart, semi och final. Det är ingen lätt resa kan jag säga. JanneG och AIK malde nästan ner oss som exempel. MoDo började ta i efter det. Mora fick betala.
+ 3
Sv: En julsaga
Stefan R 63: Tanken var att Larsson skulle vara ett lok i SHL.
Nu är han en enhjuling i Allsvenskan.
Hoppas han kan hitta höjden igen.
Nu är han en enhjuling i Allsvenskan.
Hoppas han kan hitta höjden igen.
+ 7
Tycker att han hittills har haft för mycket berg o dal...tagit onödiga utv..blir arg/sur när han blir tacklad..
Sen kan han ibland dominera o då ser man hyr bra han är....