Inlägg: 2615977
Sv: En julsaga
Farsang: Problemet ligger nog i att man inte kan skriva i denna tråden utan att svara någon annan. Fattar inte varför det är så, helt galet om nån frågar mig vilket ingen gjort :-D
+ 2
Svarskommentarer
Sv: En julsaga
dabif: En moderator låser denna tråd helt enkelt. Skulle väl gjorts tidigare så gemene man kunde njuta av sagan utan allt som är off topic efter
+ 1