Inlägg: 2615982
Sv: En julsaga
Hörde det på ett julbord i helgen! Lät helt serriöst men man hoppas ju på att det inte stämmer. Men om lindbäck blir borta funkar ju rautio tills vi löser något annat 😬
+ 2
Svarskommentarer
Sv: En julsaga
+ 5
Sv: En julsaga
hlM: ja som kortidskontrakt funkar det men ingen Målvakt jag vill ha om vi ska ta oss upp till shl då behöver vi en bättre målvakt
+ 2