Inlägg: 2616286
Sv: A proposito de nada
munkas: Tycker definitivt vi kan prova byta plats på Larsson och Ölund ett par, tre matcher. Ölund går som tåget och Larsson är helt under isen.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Med blotta förskräckelsen kammar vi hem 3 pinnar…
Många med julskinkan i mungipan ikväll.
Många med julskinkan i mungipan ikväll.
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Fast samtidigt har Ölund fått igång blomman och kvist.
Känns som en stor chansning när det funkar bra med hans nuvarande kedja
Känns som en stor chansning när det funkar bra med hans nuvarande kedja
+ 1
Sv: A proposito de nada
Clara har varit bra idag dock gör Kalmar 3 mål med bud på fler, det är för dåligt....
+ 1
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Riktigt snyggt avslut av Boudrias. NHL-stuk.
Blir intressant att se de underliggande siffrorna. Jag tror inte att Brynäs har haft en så här bra målvaktsinsats på hela säsongen sett till antal svåra räddningar.
Blir intressant att se de underliggande siffrorna. Jag tror inte att Brynäs har haft en så här bra målvaktsinsats på hela säsongen sett till antal svåra räddningar.
+ 4