Inlägg: 2618265
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: kör du Lallerstedt iår eller? Jag provar iallafall Eriks med lite kaviar i grädden får väl avlägga rapport efter jultallriken. God Jul Mattias
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
God jul alla passionerade hockeyfans
Tack för året och för alla segrar som vanns
Efter jul blir det klapp, klapp och massor med mål
Men först blir det snaps, sill och PM Nilsson rökta ål
Skål
Tack för året och för alla segrar som vanns
Efter jul blir det klapp, klapp och massor med mål
Men först blir det snaps, sill och PM Nilsson rökta ål
Skål
+ 15