Inlägg: 2624192
Sv: A proposito de nada
bifsydväst: Han skrev på ett tryout-kontrakt med Carolina i slutet på december vet jag. Tror inte han är aktuell för HA i första taget utan mer någon som t.ex. FBK skulle kunna plocka in, nu när det är målvaktskris.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Aha okej! Tack för info.
Ja det är väl iofs sant. Är nog ett långskott :)
Ja det är väl iofs sant. Är nog ett långskott :)
+ 1