Inlägg: 2633402
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Thellen:
Larsson kan vara otroligt snabb också när han driver på. Men det är inte hans stil att illvettigt åka som en bålgeting. Han åker när det behövs. :D
Larsson kan vara otroligt snabb också när han driver på. Men det är inte hans stil att illvettigt åka som en bålgeting. Han åker när det behövs. :D
+ 2
Sv: A proposito de nada
Thellen: "Men måste klaga ändå, heeeelvete va långsam Larsson är."
Grävlingar är inte kända för sin snabbhet. Däremot för sina klassavslut.
Edit: Jag ÄLSKAR hur Kopacka kollar mot SSK-båset!
Grävlingar är inte kända för sin snabbhet. Däremot för sina klassavslut.
Edit: Jag ÄLSKAR hur Kopacka kollar mot SSK-båset!
+ 2
Men måste klaga ändå, heeeelvete va långsam Larsson är.