Inlägg: 2634205
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
J-S: I minut 5 i första play off finalen ”råkar” Grewe köra rakt in i Clara. Inte helt osannolikt.
+ 2
Sv: A proposito de nada
J-S:
Håller med dig till 100%, Grewe är farligaste spelaren i HA, vill verkligen skada, skulle däremot kännas bra om Berra eller Benn kunde sänka honom som han sänker andra, kanske till och med ta ett matchstraff och statuera exempel på hur kul det är att bli utsatt för just den typen av skit, men då är ju vi inte bättre heller så nää, men en fet propp eller ett par kan han gott få 😅🤘
Håller med dig till 100%, Grewe är farligaste spelaren i HA, vill verkligen skada, skulle däremot kännas bra om Berra eller Benn kunde sänka honom som han sänker andra, kanske till och med ta ett matchstraff och statuera exempel på hur kul det är att bli utsatt för just den typen av skit, men då är ju vi inte bättre heller så nää, men en fet propp eller ett par kan han gott få 😅🤘
+ 4
När vi spelar i mot Djurgårn gäller det att alla Brynäs spelarna är på tårna då det är bevisat med alla utvisningar matchstraff och avstängningar att Djurgårn ligger på gränsen och gärna kliver över gränsen..
Jag vill inte se skador på våra toppspelare det kan sänka oss till ett slutspel..