Inlägg: 2636753
Sv: A proposito de nada
Jugge: Tror Dahlström hade kunnat vara nyttig för oss. Men är inte orolig. Hade intevelat ha Svedberg men tamefan att man inte är lite orolig ändå att han ska spela riktigt bra i DIF. Det hade han inte gjort i Brynäs.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JawKee: svedberg blir nog lindbäck 2.0 i björklöven
Flopp så det skriker om det
Flopp så det skriker om det
+ 2