Inlägg: 2639967
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Hemmapremiär för min del idag och röda tröjor igen. Tyckte inte alls om dem när det begav sig men nu är det ett rätt ok avbrott i den vanliga färgskalan.
Blir spännande mot Löven och vi är väl lika stora favoriter som mot VIK hemma så det kan alltså sluta hursomhelst 😬. Dock verkar Lövens taktiska kvaliteer inte vara topnotch i år heller så jag hoppas på seger!
Blir spännande mot Löven och vi är väl lika stora favoriter som mot VIK hemma så det kan alltså sluta hursomhelst 😬. Dock verkar Lövens taktiska kvaliteer inte vara topnotch i år heller så jag hoppas på seger!
+ 11
Det är viktigare siffror att se på än 6-0 Hemma mot Kalmar ..