Inlägg: 2642595
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: "Clara behöver vila"
Det är det enda viktiga nu. Han går in som solklar etta i slutspelet (om inte Alcén plockar in något klart bättre, vilket inte lär hända) och vi är just nu en sträckt Clara-ljumske från det värsta målvaktskaoset i en klubb i svensk hockey någonsin. Förra säsongens haveri skulle inte vara något alls jämfört en skada på Clara nu.
Det är hög tid att Kristers tar någon match nu. Vi får räkna med någon plump i protokollet om vi vill ha en fräsch och hel målvakt i slutspelet.
Det är det enda viktiga nu. Han går in som solklar etta i slutspelet (om inte Alcén plockar in något klart bättre, vilket inte lär hända) och vi är just nu en sträckt Clara-ljumske från det värsta målvaktskaoset i en klubb i svensk hockey någonsin. Förra säsongens haveri skulle inte vara något alls jämfört en skada på Clara nu.
Det är hög tid att Kristers tar någon match nu. Vi får räkna med någon plump i protokollet om vi vill ha en fräsch och hel målvakt i slutspelet.
+ 9
Sv: A proposito de nada
Skall också bli spännande att se om, eller sannolikt hur länge, Grewe blir avstängd denna gång efter tacklingen på icke spelförande Skedung.
Domarna missade sekvensen men anmälan lär väl komma i efterhand.
Domarna missade sekvensen men anmälan lär väl komma i efterhand.
+ 5
Men poängen kvarstår. Clara behöver vila. Man har märkt vissa matcher att han inte orkar hålla samma nivå.