Inlägg: 2642765
Sv: A proposito de nada
Gavve: Ja, jag hade gärna vänt på straffen där. Eller fyra för Krupic och tre för Grewe då han var "återfallare".
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{5647}:
Så Grewe skulle ha 2 mindre nu i 4e avstängningen än dom 5 han fick som "återfallare" i sin 3e avstängning?
Ang Krupic håller jag helt med dej även fast den Diffen klev upp själv och fortsatte spela.
Så Grewe skulle ha 2 mindre nu i 4e avstängningen än dom 5 han fick som "återfallare" i sin 3e avstängning?
Ang Krupic håller jag helt med dej även fast den Diffen klev upp själv och fortsatte spela.
+ 3