Inlägg: 2646411
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: var det dem som skötte snacket? För tänkte om det var spelarna som löste det som i förra timeouten som Brynäs tog🤔
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: ” var det dem som skötte snacket? För tänkte om det var spelarna som löste det som i förra timeouten som Brynäs tog🤔”
Spelarna tog snacket.
Ove stod och letade efter spelare ”19” och ”38” till sin powerplay-uppställning. Masken sov under en bänk och Gällstedt stod och muttrade ohörbart att det såg förjävla dåligt ut.
Spelarna tog snacket.
Ove stod och letade efter spelare ”19” och ”38” till sin powerplay-uppställning. Masken sov under en bänk och Gällstedt stod och muttrade ohörbart att det såg förjävla dåligt ut.