Inlägg: 2646504
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gavve: Sent svar, men jag tror att Hedberg hade varit en bra tränare nästa säsong om Brynäs inte går upp. Han byggde ett imponerande spel i Mora, men i så fall behöver han ju en försäsong på sig att implementera sin spelidé. Har svårt att se nuvarande tränartrojka stanna kvar om Brynäs inte går upp, det vore helt enkelt ett för stort misslyckande, däremot blir de säkert kvar om Brynäs går upp.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Gavve: Även om vi kan sitta och spekulera över eventuella tränarnamn så är det bara att inse att det inte blir någon förändring den här säsongen. Det som gäller nu är att förstärka den här truppen med nytt blod och hoppas att ledarstaben ändrar tänket i egen zon, övergå till att spela enkelt, riskminimering och spela mer kontrollerat. Back to basics.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Gavve: Ursäkta en åsikt utifrån, men målvakter ska i princip aldrig sköta ett lag. Dom är inte som alla andra(dock finns små undantag)
+ 1
Sv: A proposito de nada
www.instagram.com/reel/C2ubAVcgUGq/?igsh=MWd6MmN1eGlhNjU4Nw== undrar om denna spelare e ledig? 🤔
Sv: A proposito de nada
Gavve: känns som en tränare som kan ris att blomma och ros att vissna.
Alltså bra med låg budget, svårt med stjärnspelare 💁🏼♂️
Alltså bra med låg budget, svårt med stjärnspelare 💁🏼♂️
+ 1
Han har trots allt 6 säsonger som NHL-coach (för målvakter och som "Special Assignment Coach") så lite kontakter lär han ju ha "over there" också.