Inlägg: 2646518
Sv: A proposito de nada
{10071}: Om det beror på för hård fys och isträning så kan vi väl i allra högsta grad skylla på Gälla.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
dabif:
Njaa 😅 tror inte riktigt att du förstår hur upplägget är och fungerar i hockey och inför ett slutspel, man tränar ned sig för att sedan lyfta, ”väldigt kortfattat”, gäller att formtoppa när det behövs som mest 👍😉
Njaa 😅 tror inte riktigt att du förstår hur upplägget är och fungerar i hockey och inför ett slutspel, man tränar ned sig för att sedan lyfta, ”väldigt kortfattat”, gäller att formtoppa när det behövs som mest 👍😉