Inlägg: 2646768
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Alex89: Skulle hellre se att vi plockar in Trevor Cheek.
Hans grit och fysik är något som vi verkligen skulle ha nytta av i slutspelet.
Hans grit och fysik är något som vi verkligen skulle ha nytta av i slutspelet.
+ 11
Sv: A proposito de nada
Alex89: Det är det absolut bästa vi kan hitta på marknaden just nu som också kan bidra annat än som utfyllnad. Värva!!!
+ 1
hockeysverige.se/2024/02/06/fredrik-forsberg-kan-lamna-hv71-efter-petningarna-far-se-om-vi-kan-losa-nagot