Inlägg: 2647190
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: brynäs har riktigt dålig form just nu.. känns olustigt inför komma skall..
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
parks: Det börjar ta ut sin rätt att vi har två så pass framträdande forwards borta. Vesel saknas enormt med sitt tvåvägsspel. Kanske har övriga spetsforwards fått slita lite väl hårt under en period nu. Vi kan konstatera att ingen av de yngre spelarna har steppat upp och tagit chansen när Vesel och Kellerher varit borta.
+ 1