Inlägg: 2647261
Sv: A proposito de nada
Finns inte en jävla domare som vågar döma mot DIF efter deras och Grewes totala urlipning i media.....
+ 11
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Nu verkar de ha varit flera usla domslut, men DIF har minst antal pp i hela serien. Det är svårt att förklara det om det är som du säger att de alltid har domarna med sig. Rent av fullständigt omöjligt.
Däremot gör de ojämna matcher.
Däremot gör de ojämna matcher.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: hur kan så mycket backrutin ...titta puck så in i helvete.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Bara av att LÄSA här inne så kokar jag inombords. Glad att jag jobbar och slipper se det ni bevittnar.