Inlägg: 2647530
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Erat: Skulle va kul att gå några månader bakåt och räkna upp alla som klaga på Clara och tyckte vi skulle skicka hem honom till FBK
Säger bara till alla dem! Vad var det jag sa 😎💪
Säger bara till alla dem! Vad var det jag sa 😎💪
+ 2
Sv: A proposito de nada
Rolig match och två jävulskt viktiga poäng, men satan...det är tur att man redan står på blodtrycksmedicin.
+ 9