Inlägg: 2647569
Sv: A proposito de nada
Clara riktigt följsam i straffarna. Nästan synd att det inte är straffläggning i slutspelet
+ 11
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{10375}: Känns tryggt där ja. Han har fått lite matchtid som ordinarie och det gynnar nog. Han blir nog bara bättre och bättre. Min oro ligger inte i målvaktsfrågan längre. Jag tror på Clara. Gott med värvning absolut, men oron ligger mer hos tränaren. Känner mig helt jävla klappkass på att placera Gällstedt.
Bara tagga vidare, hur gick det med Bertilsson? Något nytt?
Bara tagga vidare, hur gick det med Bertilsson? Något nytt?
+ 1