Inlägg: 2647586
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfver: Vi får hyra in abbots bara för matcher, bara för att stå och peppa gubbarna och skälla ut dem vid dåliga byten
+ 1
Sv: A proposito de nada
Silfver:
Fan va du gnäller på dom i båset så antar du inte såg matchen för jag såg isf mer än det du grinar om via TV
Fan va du gnäller på dom i båset så antar du inte såg matchen för jag såg isf mer än det du grinar om via TV
+ 1
Hade varit bra med lite nytt blod i båset också. Inte nödvändigtvis på Gällstedts bekostnad.