Inlägg: 2649156
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Danne66: Förlust i kväll känns lång väg,
Vi skjuter en jävla massa alibi skott men är inte tillräckligt desperata för att jobba in pucken!!!
Sen får Clara stå kall i långa stunder och när väl Almtuna får chansen då släpper vi markeringar i egen zon och stirrar puck,
Inte speciellt tacksamt för någon målvakt…
🤔
Vi skjuter en jävla massa alibi skott men är inte tillräckligt desperata för att jobba in pucken!!!
Sen får Clara stå kall i långa stunder och när väl Almtuna får chansen då släpper vi markeringar i egen zon och stirrar puck,
Inte speciellt tacksamt för någon målvakt…
🤔
+ 1