Inlägg: 2649161
Sv: A proposito de nada
Känns som det är lätt att det kan bli så här när vår målis får stå och ha rast hela perioderna, blir aldrig uppvärmd. Illa.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Var ju i princip omöjlig att ta den pucken. Den där är på utespelarna, helt jävla odugliga.
Vill inte ha Gälla i båset, noll pondus och det ända han har i sin spelidé är att ”ta hand om pucken”.
Vill inte ha Gälla i båset, noll pondus och det ända han har i sin spelidé är att ”ta hand om pucken”.
Sv: A proposito de nada
JawKee: Tycker det är helt sjukt att man riskerar en förslitningsskada på Clara i en match hemma mot Almtuna. Varför gav man inte Lindblad starten för?
+ 6