Inlägg: 2649176
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Det jag menar då är att han inte blir uppvärmd, när han får stå sysslolös i princip hela perioder. Det jag säger är att det är problematiskt.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JawKee: då låter det ju onekligen som du syftar på att Clara skulle ta den...Inte att det är bedrövligt backspel...utan att Clara är kall...
Sv: A proposito de nada
JawKee: Många gnäller på Benn men han har slagit många fina passningar denna period
+ 1