Inlägg: 2649299
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Underskatta inte Oves åka-cirklar-runt-mål-power-play-filosofi. Finns gott om sirap kvar i tuben ska du se.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ha ha ha
Vet i fan vad man ska tro, men inte underskattar man något kring vårt PP i dagsläget iaf..
Vet i fan vad man ska tro, men inte underskattar man något kring vårt PP i dagsläget iaf..