Inlägg: 2649794
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
nittontolv: Va ordning på den tiden. Kom en kille till vår klass i typ 8an kanske, behöver inte nämna namn.
Riktigt kaxig från Sydamerika. Första dagen skulle han visa sig lite tuff och drog upp skona på bänken.
Det han inte visste var att läraren, Eddie W*lin bott i Argentina och jobbat där som lärare i massa år, så han drar världens utskällning på spanska/portugisiska till den där killen som snällt tar ner fötterna omedelbums.
Efter det var han from som ett lam på Eddies lektioner 😅😅
Riktigt kaxig från Sydamerika. Första dagen skulle han visa sig lite tuff och drog upp skona på bänken.
Det han inte visste var att läraren, Eddie W*lin bott i Argentina och jobbat där som lärare i massa år, så han drar världens utskällning på spanska/portugisiska till den där killen som snällt tar ner fötterna omedelbums.
Efter det var han from som ett lam på Eddies lektioner 😅😅
+ 4