Inlägg: 2651200
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
gwl: Tyckte att Bif var lite lite bättre nu på slutet igen. SSK backar hem mycket tydligare sista 8 min. Ribbträffen var synd, sen är det flera som missar mål i rätt bra lägen.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Det känns som båda lagen är lite rädda för att förlora den poängen man har.
+ 2
Sv: A proposito de nada
gwl: Man låter SSK komma till ett farligt läge med 1 sekund kvar… Herregud så dåligt!
+ 2
Peja: Kvist gjorde 2 mål mot Mora, och rätt säker på att Blomqvist gjorde mål den matchen med.