Inlägg: 2651232
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas: En duktig coach upptäcker ju rätt snabbt att lag lärt sig hur de ska spela och gör motdrag. Gör de förändringar som behövs.
Jag ser inget av det ute på isen. Förändra lite i kedjorna klarar vi av härinne, förändra i grunden hur man vill spela för att man är neutraliserad klarar däremot duktiga coacher av.
Ser inte ett uns av vilja att förändra från våra tre fågelholkar. Samma floskler innan, under och efter match. Det känns idélöst och tröttsamt ut. Ingen glöd. Stå och vara besviken efter matcher duger inte. Förändra under match
För fan.
Jag ser inget av det ute på isen. Förändra lite i kedjorna klarar vi av härinne, förändra i grunden hur man vill spela för att man är neutraliserad klarar däremot duktiga coacher av.
Ser inte ett uns av vilja att förändra från våra tre fågelholkar. Samma floskler innan, under och efter match. Det känns idélöst och tröttsamt ut. Ingen glöd. Stå och vara besviken efter matcher duger inte. Förändra under match
För fan.
+ 4
Vi får hoppas på nån extraordinär soloåkning av Kopacka här i tredje för jag tror inte Gällstedt har nycklarna tillgängliga i sin ”Det blir som det blir- gameplan”