Inlägg: 2654150
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JanT: Det är resultatet efter 60 minuter som gäller för andra lag. För oss är det en helt annan femma.
+ 2
Sv: A proposito de nada
JanT: Borde man inte införa ett baksäte på Zambonin? Parkera direkt utanför sargen under perioderna. Låt folk sitta där och titta. Då kunde vi utöka biljettintäkterna med 3 pers per Zamboni.
Kylda drycker från is/slush-beållaren under huven i fronten.
Avd 🤪
Kylda drycker från is/slush-beållaren under huven i fronten.
Avd 🤪
+ 5
Man undrar ju allvarligt talat hur det är ställt..
Men vi vet ju alla att det är "resultatet efter 60 minuter som gäller".