Inlägg: 2659383
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: Som sagt, aik är sämst. De lever på tur.
Det övertaget vi har i denna match borde ge oss 3 poäng. Men oavsett om det slutar i en förlust har AIK 0 chans mot oss i en bo7
Det övertaget vi har i denna match borde ge oss 3 poäng. Men oavsett om det slutar i en förlust har AIK 0 chans mot oss i en bo7
+ 2
Sv: A proposito de nada
Davey85: dessa alibiskott alltså.... Säger som Anders Forsberg: VIlkEn tUr hAn HaR.
+ 3