Inlägg: 2661124
Sv: A proposito de nada
willyyoung : Någon utifrån absolut! Men eftersom vi kommer vara laget sist ut på marknaden, så blir nog fokuset ligga på att ta hem hemvändare
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Några realistiska hemvändare
Silverberg :kommer väll hem oavsett
Djoss :vid SHL spel så är det stor chans
Lindblom : även han hyfsat bra möjligheter att han kommer vid SHL spel .
Sandström: Vid SHL spel stor chans att han spelar i Brynäs.
Söderström : Eventuellt att han känner att han vill hem inte så kul och utvecklas i AHL
Björk : Stor chans vid SHL spel
Carlson : tror han stannar och försöker fortsätta ta en plats i NHL efter en väldigt bra säsong i AHL
Silverberg :kommer väll hem oavsett
Djoss :vid SHL spel så är det stor chans
Lindblom : även han hyfsat bra möjligheter att han kommer vid SHL spel .
Sandström: Vid SHL spel stor chans att han spelar i Brynäs.
Söderström : Eventuellt att han känner att han vill hem inte så kul och utvecklas i AHL
Björk : Stor chans vid SHL spel
Carlson : tror han stannar och försöker fortsätta ta en plats i NHL efter en väldigt bra säsong i AHL
+ 3