Inlägg: 2668065
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge:
Anledningen att Toronto aldrig lyckas gå långt i slutspelet är ju deras defensiv, de har i många år haft problem med defensiven, man väljer att lägga största delen av lönebudgeten på sina 4 stjärn forwards
Det håller inte.
Anledningen att Toronto aldrig lyckas gå långt i slutspelet är ju deras defensiv, de har i många år haft problem med defensiven, man väljer att lägga största delen av lönebudgeten på sina 4 stjärn forwards
Det håller inte.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Jugge: Nu är du totalt ute och cyklar.
Hela deras backsida och målvaktsida har utgående förutom Woll och rielly typish.
Sen försvinner dyra kontrakt i typ domi och bertuzzi, nästa säsong ska det förlängas med marner och Tavares ev.
Om du tror att folket i och kring Toronto accepterar en rebuild på 5år plus när man sitter på två feta och långa kontrakt i Matthews och Nylander etc.. då har du inte koll på kraven kring Toronto 🤩😅
Hela deras backsida och målvaktsida har utgående förutom Woll och rielly typish.
Sen försvinner dyra kontrakt i typ domi och bertuzzi, nästa säsong ska det förlängas med marner och Tavares ev.
Om du tror att folket i och kring Toronto accepterar en rebuild på 5år plus när man sitter på två feta och långa kontrakt i Matthews och Nylander etc.. då har du inte koll på kraven kring Toronto 🤩😅
Sv: A proposito de nada
Jugge: Är det nån som vet om man kan se live när brynäs gör valet av kvartsfinal motståndare? Blir väl Torsdag kväll nästa vecka.
Han kanske är en Auston Matthews eller Mitch Marner? Kungar i grundserien och floppar i slutspelet. Skulle Toronto floppa i slutspelet i år igen så lär kraven vara stora på ombyggnation där.