Inlägg: 2668131
Sv: A proposito de nada
Bra uppställning i afton ändå. Hoppas hoppas att alla klara sig oskadda hem.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
nittontolv: ” Bra uppställning i afton ändå. Hoppas hoppas att alla klara sig oskadda hem.”
Måste vara det bästa laget vi ställt på isen den här säsongen.
Tärnström kommer in är när han har frisknat till då är vi ett fullt lag för första gången den här säsongen..
💪🏻
Måste vara det bästa laget vi ställt på isen den här säsongen.
Tärnström kommer in är när han har frisknat till då är vi ett fullt lag för första gången den här säsongen..
💪🏻
+ 2