Inlägg: 2670061
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Slaven82:
Nu funderar väl inte laget så här men undra om dom inte skulle göra det kanske?
I kvarten - inte titta på vad som blir lättast för oss, utan vad som blir tuffast för SSK?
Dom har ju faktiskt fått kämpa mot Kalmar.
Åker SSK ut i kvarten är det MYCKET bättre för oss (kan styra DIF till svårare motståndare, om dom tar sig förbi löven i kvarten dvs)
Nu funderar väl inte laget så här men undra om dom inte skulle göra det kanske?
I kvarten - inte titta på vad som blir lättast för oss, utan vad som blir tuffast för SSK?
Dom har ju faktiskt fått kämpa mot Kalmar.
Åker SSK ut i kvarten är det MYCKET bättre för oss (kan styra DIF till svårare motståndare, om dom tar sig förbi löven i kvarten dvs)

Tagit 12 av 12 poäng denna säsongen, närmare resa och slipper tuffa bortamatcher i Småland. Det bästa skulle väll vara att möta Almtuna eller Kalmar.
Såhär ser min ranking ut om bästa motstånd att möta.
1. Almtuna
2. Kalmar
3. Nybro
4. Karlskoga