Inlägg: 2671950
Sv: A proposito de nada
Berge: Om du är väl medveten om det varför skriver du då att jag har gjort det? Du kan tycka att jag är dryg om du vill men sitt inte och hitta på saker.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Heter B(ofors)IK, men namnges Karlskoga av kommentatorerna.
Finns det någon bakgrund till detta?
Som om BIF skulle namnges Gävle eller IFB Umeå.
Finns det någon bakgrund till detta?
Som om BIF skulle namnges Gävle eller IFB Umeå.