Inlägg: 2672785
Sv: A proposito de nada
Peja: Förvånad över att man ger upp på Bromé, särskilt med det långtidskontrakt som man skrev med honom. Något måste skett mellan parterna, utöver bråken om pensionen.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lemp: Johannes Kinnvall, mannen som åkt ur SHL tre gånger, sågar nedflyttningssystemet i SHL. Han föreslår istället att det laget som slutar sist i SHL ska möta seriesegraren i HA.
Värdelöst förslag i min mening. Förespråkar mer rörelse mellan serierna istället.
Värdelöst förslag i min mening. Förespråkar mer rörelse mellan serierna istället.
+ 6