Inlägg: 2672895
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Det är den där jävla ensamseglaren Ola eller va fan han hette som lade pissförslaget. Hur kan man låta EN person leka fram ett system…? Kalkon…
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vad kasst det är att SSK får lördagsmatchen och första matchen när det var vi som vann serien.
Tycker söndagsmatcher är sjukt osexiga.
Tycker söndagsmatcher är sjukt osexiga.
+ 4