Inlägg: 2673100
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SaggeBoy:
Inte helt jävla orättvist faktiskt skulle jag säga.
Det som är orättvist är att HV bev rånade på 4min i 5-3, och sen i gengäld får världens billigaste utvisning mot sig....
Inte helt jävla orättvist faktiskt skulle jag säga.
Det som är orättvist är att HV bev rånade på 4min i 5-3, och sen i gengäld får världens billigaste utvisning mot sig....
Sv: A proposito de nada
Ska publiken gå hem nu? 😅
Ortio har ingen bra match han inte.. ser riktigt skakig ut. Kanske varit så hela säsongen iofs
Ortio har ingen bra match han inte.. ser riktigt skakig ut. Kanske varit så hela säsongen iofs
+ 1