Inlägg: 2673126
Sv: A proposito de nada
Horace76c: Det var en tydlig utvisning på Shore men med tanke på saker de släppt åt andra hållet blev den ju ändå billig på något sätt.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja:
Ah, såg billig ut... såg inte reprisen.
Är förpassad till mobilen då det är fredagsmys med paw patrol på Tv'n....
Ah, såg billig ut... såg inte reprisen.
Är förpassad till mobilen då det är fredagsmys med paw patrol på Tv'n....
+ 1