Inlägg: 2673269
Sv: A proposito de nada
Horace76c: hv nere i skiten ja.. lagen som kan förberedda sig för kvalen en längre tid verkar ha en rejäl fördel..
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
parks: Hatar verkligen nuvarande system. Tycker inte man ska kunna vara så klappkassa som Oskarshamn varit den här säsongen och ändå ha chans att hålla sig kvar. Lätt att säga som Brynäsare nu kanske men jumbon i SHL borde åka ur direkt och vinnaren i HA borde gå upp direkt.
+ 10