Inlägg: 2673318
Sv: A proposito de nada
Danne66: Gnäll inte på Horace, det har jag också gjort efter fredagsdrink - och hmm lagt ned stridsyxan. The kid is alright! som man säger 🙂
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
🤣🤣🤣, fan har man gått och blivit svartbältad i o reta upp folk på gamla dar?
Watch out Huge 😂
🤣🤣🤣, fan har man gått och blivit svartbältad i o reta upp folk på gamla dar?
Watch out Huge 😂