Inlägg: 2676671
Sv: A proposito de nada
Riktigt äckligt att vinna på det sättet. Synd om Löven. Förtjänade en period till.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Domarna åker och skrattar så nöjda de är innan de levererar beskedet att pucken hann gå in… sånt jävla skämt är de
+ 5
Sv: A proposito de nada
Haha, det är ju 0 när passningen slås, hur osyncad är egentligen klockan? Jävligt misstänksamt...
+ 3