Inlägg: 2678264
Sv: A proposito de nada
Horace76c: jo men min känsla är fast dom inte imponerat så jättemycket mot björklöven att dom likt brynäs har en högsta nivå som bara brynäs kan matcha och möta djurgården borta med deras fanatiska supportrar, den känns jobbig..
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
parks:
Håller med.
Det lag jag fruktar mest är DIF (vet att andra har andra lag som större hot).
Tror även att laget aldrig kommer välja DIF i en semi, utan dom möter vi först i en final... om vi bägge tar oss dit...
Håller med.
Det lag jag fruktar mest är DIF (vet att andra har andra lag som större hot).
Tror även att laget aldrig kommer välja DIF i en semi, utan dom möter vi först i en final... om vi bägge tar oss dit...
+ 1